-20% STYLOWE ZAKUPY
z kodem: WIOSNA2025
Loading...

Zamówienia (12)

29 views   June 30, 2023

  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

    Sklep wystawia faktury VAT do zamówienia wyłącznie na życzenie Klienta. Standardowo jako dowód zakupu dołączany jest paragon. Aby otrzymać fakturę VAT, w pierwszym kroku finalizacji zamówienia (adres rozliczeniowy i dostawy) należy zaznaczyć opcję Firma, ...
    Czytaj więcej

  • Czy mogę zamówić przez telefon lub e-mail?

    W celu złożenia zamówienia przez telefon, prosimy o kontakt pod numerem (+48) 801 003 309 w dni robocze od godz. 7:00 - 15:00 lub mailowy na info@willsoor.pl. Przed kontaktem prosimy również o przygotowanie kodów produktu (SKU) widocznych na stronie produ...
    Czytaj więcej

  • Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?

    W przypadku płatności przelewem, wpłaty księgowane są w dni robocze do godz. 14:00 - zamówienia złożone lub opłacone do tej godziny wysyłane są tego samego dnia. Zamówienia złożone i opłacone po godz. 14:00 będą zrealizowane następnego dnia roboczego....
    Czytaj więcej

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Zamówienia realizowane są w ciągu 24h od momentu złożenia i dokonania wpłaty (nie dotyczy płatności przy odbiorze). Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących...
    Czytaj więcej

  • Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

    Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie (opcja do wyboru po przejściu do finalizacji zamówienia). Zamówienie zostanie standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystani...
    Czytaj więcej

  • Czy muszę potwierdzać złożone zamówienie?

    Zamówienia nie muszą być potwierdzane telefonicznie lub mailowo. E-mail po złożeniu zamówienia jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
    Czytaj więcej

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem zamówienia

    Najczęstszą przyczyną jest zły adres e-mail podany w zamówieniu (np. literówka). W tej sytuacji prosimy o kontakt w celu zmiany adresu e-mail i potwierdzenia zamówienia. Prosimy również o sprawdzenie czy wiadomość ze sklepu Willsoor nie trafiła do folderu...
    Czytaj więcej

  • Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

    Sklep Internetowy Willsoor informuje o wysyłce mailowo (przeważnie ok. godz. 15-16 następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia). Aktualny status zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu się do Panelu Klienta na stronie sklepu Willsoo...
    Czytaj więcej

  • Czy mogę anulować zamówienie, które jest w realizacji?

    Jeśli zamówienie nie otrzymało jeszcze statusu "Wysłane" istnieje możliwość anulowania zamówienia. W przypadku chęci anulowania zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny.
    Czytaj więcej

  • Złożyłem więcej niż jedno zamówienie, czy można wysłać je w jednej przesyłce?

    Przeważnie scalamy zamówienia na to samo nazwisko i adres. Dla pewności prosimy jednak o kontakt lub informację w komentarzu do zamówienia. Jeśli zamówienia opiewają na kwotę wyższą niż 199 zł, nadpłata za przesyłkę zwracana jest na konto z którego dokona...
    Czytaj więcej

  • Otrzymałem inny produkt niż zamawiałem. Jak dokonać wymiany?

    Jeśli w otrzymanej przesyłce znajdował się inny produkt niż w potwierdzeniu zamówienia, prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailowy.
    Czytaj więcej

  • Wybrałem nieodpowiednią formę płatności, chciałbym zapłacić zwykłym przelewem. Gdzie znaleźć dane do przelewu?

    W przypadku wyboru opcji "Zwykły przelew bankowy" lub nieudanej próby zapłaty inną wybraną formą płatności, wpłat można dokonywać na podane niżej konto: Numer konta (PKP BP):52 1020 1068 0000 1302 0355 3070 Adres do przelewu:DT CONSULTING Dominik Tomasz...
    Czytaj więcej

Płatności (4)

29 views   June 30, 2023

  • Jakie są formy płatności w sklepie?

    W sklepie internetowym Willsoor za zamówienie można zapłacić: przelewem on-line/kartą płatniczą (system Przelewy24 - natychmiastowa wpłata), zwykłym przelewem bankowym, za pobraniem (płatność przy odbiorze) lub za pomocą serwisu PayPal. Forma płatności wy...
    Czytaj więcej

  • Nie udało mi się dokonać wpłaty przez Autopay za pierwszym razem. Czy można zrobić to ponownie?

    Jeśli Klient posiada konto w sklepie Willsoor, po zalogowaniu i wyświetleniu szczegółów zamówienia, w bloku Płatności pojawi się opcja "Kliknij tutaj, aby zapłacić". Ta sama opcja pojawi się mailu z potwierdzeniem zamówienia. Dla niezarejestrowanych Klien...
    Czytaj więcej

  • Czy przy każdej metodzie dostawy mogę zapłacić przy odbiorze?

    W przypadku Kuriera DPD i Paczkomatów InPost istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze (pobranie). Do tej metody płatności doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 5 zł. Natomiast odbiory osobiste w sklepie stacjonarnym muszą być przedpłacone....
    Czytaj więcej

  • Wybrałem nieodpowiednią formę płatności, chciałbym zapłacić zwykłym przelewem. Gdzie znaleźć dane do przelewu?

    W przypadku wyboru opcji "Zwykły przelew bankowy" lub nieudanej próby zapłaty inną wybraną formą płatności, wpłat można dokonywać na podane niżej konto: Numer konta (PKO BP):52 1020 1068 0000 1302 0355 3070 Adres do przelewu:DT CONSULTING Dominik Tomasz...
    Czytaj więcej

Wysyłka i dostawa (10)

26 views   June 30, 2023

  • Jakie są koszty dostawy?

    Przy zamówieniach o wartości min. 399 zł przesyłka jest darmowa.W przypadku płatności przy odbiorze naliczana jest opłata 5 zł. Standardowe koszty przesyłki (zamówienia opłacone z góry): Punkty odbioru DPD Pickup 9,90 zł Kurier DPD...
    Czytaj więcej

  • Czy sklep realizuje zamówienia poza granicę Polski?

    Sklep Internetowy Willsoor realizuje przesyłki do większości krajów Unii Europejskiej. Lista krajów i koszty przesyłki wyszczególnione są na tej stronie. Dostawa poza granicę Polski realizowana jest wyłącznie w formie paczki pocztowej priorytetowej, a cza...
    Czytaj więcej

  • Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

    Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres (razem 3 próby doręczenia). Taka opcja jest gwarantowana w usłudze "Przesyłka kurierska DPD". Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. W przypadku przesyłki kurierski...
    Czytaj więcej

  • Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

    Sklep Internetowy Willsoor prowadzi sprzedaż wysyłkową, dlatego nie ma możliwości odbioru zamówionego towaru w siedzibie firmy. Można natomiast odebrać przesyłkę przedpłaconą w sklepie firmowym Willsoor (nie dotyczy outletów).
    Czytaj więcej

  • Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

    Odbiór przesyłki w sobotę dostępny jest wyłącznie w Paczkomatach InPost. Kurier DPD oraz Poczta Polska nie doręczają standardowych przesyłek w weekendy.
    Czytaj więcej

  • Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

    Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o informację z dokładną datą wysyłki w polu "Komentarz do zamówienia" w ostatnim kroku finalizacji zamówienia.
    Czytaj więcej

  • Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

    Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana), a powiadomienie o dniu dostawy wysyłan...
    Czytaj więcej

  • Jakie są godziny dostawy dla poszczególnych przewoźników?

    Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy od momentu otrzymania mailowego potwierdzenia wysyłki. Dla Paczkomatów InPost to maks. 48 godzin.
    Czytaj więcej

  • Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

    W przypadku braku odzewu ze strony kuriera DPD lub powiadomień od InPost prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy. Postaramy się wyjaśnić sprawę i zlokalizować przesyłkę jak najszybciej.
    Czytaj więcej

  • Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje opłatę za dostawę?

    Nie. Cena wyświetlana na stronie produktu określa jego wartość brutto (z naliczonym podatkiem VAT). Opłata za dostawę doliczana jest podczas wyboru metody dostawy w oknie potwierdzenia zamówienia. Dla zamówień powyżej 399 zł dostawa jest darmowa....
    Czytaj więcej

Zwroty i reklamacje (5)

23 views   June 30, 2023

  • Jak mogę sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?

    Dla Paczkomatów InPost i przesyłek kurierskich wysyłane jest powiadomienie e-mail ze statusem doręczenia. Lokalizacja przesyłki kurierskiej DPD dostępna jest po wcześniejszym kontakcie z Obsługą Sklepu (e-mail lub telefon).
    Czytaj więcej

  • Czy mogę wymienić lub zwrócić towar?

    Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Koszty zwrotu i reklamacji pokrywa sklep (tylko w przypadku zwrotów do Paczkomatów InPost). Zamówione produkty można wymienić za darmo na inny rozmiar lub wzór (tylko na produkt o tym s...
    Czytaj więcej

  • Chcę zwrócić zamówione produkty, jak tego dokonać?

    Zamówione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki na kilka sposobów. Zwrot przez Paczkomat InPost jest darmowy, a cała procedura i warunki są opisane tutaj.
    Czytaj więcej

  • Chcę wymienić rozmiar zamówionych produktów, jaka jest procedura wymiany?

    W przypadku niedopasowania rozmiaru produkty można zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zamówione produkty można wymienić za darmo na inny rozmiar lub wzór (tylko na produkt o tym samym kodzie produktu). Zwrot jest darmowy,...
    Czytaj więcej

  • Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce zwrotnej?

    Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz wymiany dostępny tutaj (w przypadku zwrotu jest on również odstąpieniem od umowy) oraz dowód zakupu - paragon fiskalny. Zwracane produkty powinny posiadać oryginalne metki. Zgodnie z Regulaminem, Sklep ma 14...
    Czytaj więcej

Produkty (6)

28 views   June 30, 2023

  • Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

    Produkty z katalogu Willsoor pogrupowane są w odpowiednie kategorie widoczne w górnej części strony. Dodatkowo dostępna jest wyszukiwarka (obok logotypu na samej górze) w której można wpisać interesujące Państwa słowa kluczowe. Wyszukiwarka jest również n...
    Czytaj więcej

  • Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?

    Szybkie odnalezienie koszuli po rozmiarze kołnierzyka zapewnia nawigacja widoczna na lewej stronie kategorii. Do wyboru dostępne są również inne parametry koszul i produktów. Wskazówki dotyczące doboru rozmiaru dla koszul męskich i damskich znajdują się n...
    Czytaj więcej

  • Czy firma Willsoor szyje koszule na wymiar?

    Firma Willsoor szyje na miarę tylko koszule serwisowe (gładkie białe) przy zamówieniu większej ilości sztuk danego rozmiaru. W przypadku pytań prosimy o kontakt Biurem Obsługi Klienta.
    Czytaj więcej

  • Gdzie szyte są koszule Willsoor?

    Koszule Willsoor szyte są w szwalniach na terenie Polski. Firma przykłada dużą wagę do jakości tkanin i sposobu szycia koszul.
    Czytaj więcej

  • Czy towar jest dostępny od ręki?

    Rozmiary i produkty widoczne na stronie są fizycznie dostępne na magazynie. Jeśli wybrany produkt jest ostatnią dostępną sztuką, Klient informowany jest o tym fakcie po przejściu do Koszyka. Rozmiary, których nie widać na stronie, są już wyprzedane i nie ...
    Czytaj więcej

  • Czy Willsoor posiada ofertę koszul dla firm?

    Firma Willsoor szyje koszule firmowe w dowolnych ilościach z możliwością wyszycia logotypu Państwa firmy. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Strefa dla Firm.
    Czytaj więcej

  • Jak dokonać wypisu z Newslettera?

    W każdej wiadomości newsletterowej znajduje się link z rezygnacją. Zarejestrowani użytkownicy mogą odznaczyć opcję subskrypcji po zalogowaniu się na swoje konto w willsoor.pl.
    Czytaj więcej

  • Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować

    Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Prosimy kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-m...
    Czytaj więcej

  • Zapomniałem hasła do swojego konta

    Na stronie logowania należy kliknąć podkreślony napis "Nie pamiętasz hasła?", który znajduje się nad przyciskiem Zaloguj się. Następnie podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłana wiadomość z losowo wygenerowanym hasłem, kt...
    Czytaj więcej

  • Jak zabezpieczone są moje dane osobowe?

    Dzięki certyfikatom SSL, zakupy w sklepie internetowym to bezpieczny proces, któremu mogą Państwo zaufać. Dane osobowe zarejestrowane są wg standardów ustawy RODO, a paczki solidnie pakowane i kontrolane. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo na s...
    Czytaj więcej

  • Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu?

    Podczas składania zamówienia można użyć jednego kodu rabatowego. Rabaty nie łączą się. Można natomiast użyć kilku Kart Podarunkowych.
    Czytaj więcej

  • Kod rabatowy nie działa, co może być przyczyną?

    Sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie (brak spacji, takie same znaki). Niektóre kody rabatowe mają ograniczoną datę ważności oraz działają tylko na wybrane produkty. Zazwyczaj kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami i kodami rabatowymi...
    Czytaj więcej

  • Jak przystąpić do programu lojalnościowego Willsoor VIP Club?

    Karta Willsoor VIP Club z dedykowanym rabatem (stały rabat 10% na produkty nieprzecenione) dodawana jest do każdego zamówienia powyżej 200 zł. Jeśli nie otrzymałeś karty, skontaktuj się z nami.
    Czytaj więcej

  • Jak zakupić Kartę Podarunkową?

    Karty Podarunkowe Willsoor dostepne są tutaj. Do wyboru są fizyczne karty plastikowe, które wysyłamy bezpośrednio na adres odbiorcy lub karty wysyłane na e-mail z dedykowaną wiadomością.
    Czytaj więcej

  • Czy w zamówieniu mogę użyć kilku Kart Podarunkowych?

    Tak, w zamówieniu można użyć kilku Kart Podarunkowych. Niewykorzystana kwota pozostanie zachowana na danej karcie.
    Czytaj więcej

  • Czy niewykorzystana kwota pozostaje na Karcie Podarunkowej?

    Tak, niewykorzystana w zamówieniu kwota zapisuje się na danej karcie na poczet przyszłych zakupów.
    Czytaj więcej

  • Czy Kartę Podarunkową mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym Willsoor?

    Karty Podarunkowe zakupione w sklepie internetowym Willsoor działają wyłącznie w sklepie internetowym willsoor.pl.
    Czytaj więcej

  • Posiadam kartę VIP ze sklepu stacjonarnego, jak mogę skorzystać z rabatu?

    Aby otrzymać tymczasowy kod rabatowy dla Stałych Klientów sklepów stacjonarnych, prosimy o przesłanie numeru karty Willsoor VIP Club oraz imienia i nazwiska na adres mailowy info@willsoor.pl. Po weryfikacji otrzymają Państwo kupon uprawniający do zniżki 1...
    Czytaj więcej

Biuro Obsługi Klienta (2)

30 views   June 30, 2023

  • W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Obsługa Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00. W sprawach pilnych preferujemy kontakt telefoniczny.
    Czytaj więcej

  • Chciałbym rozpocząć współpracę. Z kim mam się skontaktować?

    Sklep Internetowy Willsoor oferuje możliwość współpracy na zasadzie programu partnerskiego dla dużych firm, instytucji, korporacji lub firm zajmujących się marketingiem/programami partnerskimi. Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt mailowy lub tel...
    Czytaj więcej