• Ulubione
  • Koszyk

    Koszyk (0)

    Do darmowej dostawy brakuje: 249 zł

    nie dodałeś jeszcze żadnych produktów

    Razem: 0 zł

Dostawa i zwroty

Zwroty

  • Uwaga! Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych do nas "za pobraniem".
  • Zakupione produkty możesz zwrócić na koszt sklepu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Koszt zwrotu przesyłek zagranicznych ponosi Klient.

  • Kontakt z Działem Reklamacji: zwroty@willsoor.pl.

Jak zwrócić towar?

1

Skorzystaj z dołączonego formularza zwrotu do zamówienia lub pobierz i wydrukuj "Formularz zwrotu/reklamacji" dostępny w linkach poniżej. Wypełnij go starannie w zależności od żądanego działania. W przypadku braku możliwości wydruku, możesz również napisać formularz odręcznie.
Kliknij w podane obok linki, aby pobrać wybrany format formularza:
PDF  JPG

2

Włóż zwracane produkty wraz z formularzem zwrotu do dowolnego kartonu i dobrze zabezpiecz zawartość. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś swoje zamówione.

3

Nadaj przesyłkę zwrotną jedną z trzech dostępnych metod:

Darmowy zwrot przez Paczkomaty InPost
Wypełnij formularz na stronie szybkiezwroty.pl/willsoor. Po akceptacji zwrotu otrzymasz maila i SMS-a z instrukcją oraz kodem umożliwiającym darmowy zwrot przesyłki w dowolnym Paczkomacie InPost. Opcja zwrotu jest również dostępna w aplikacji mobilnej InPost w zakładce "Zwracam".

   Zwróć w Paczkomacie

Na własny koszt dowolnym kurierem lub pocztą
Przygotowaną przesyłkę odeślij dowolnym kurierem lub paczką pocztową priorytetową na adres: DT CONSULTING, ul. Gronowska 6a, 64-100 Leszno. Przypominamy, że nie zwracamy kosztów przesyłki kurierskiej i pocztowej. Paczki wysyłane do nas "za pobraniem" będą zwracane do nadawcy.

Darmowy zwrot w sklepie firmowym Willsoor
Przesyłkę można zwrócić w jednym ze sklepów Willsoor przyjmujących zwroty. Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu. Sklepy nie zwracają należności za zamówienia złożone w sklepie internetowym.

4

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu maks. 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak około 7 dni. W przypadku płatności przez serwis Przelewy24 (BLIK, szybkie przelewy, karty płatnicze, PayPo), zwrot nastąpi na powiązaną usługę w tym serwisie. W przypadku płatności przy odbiorze lub zwykłym przelewem bankowym, zwrot nastąpi na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.
Kontakt z Działem Reklamacji: zwroty@willsoor.pl.

 

Zwroty w przypadku akcji promocyjnych typu: “Drugi produkt taniej”
Zwrot produktu objętego akcją promocyjną jest równoznaczny z rezygnacją udziału w promocji typu „Drugi produkt taniej”. W związku z tym druga, najtańsza rzecz, która miałaby być objęta promocją, zostanie sprzedana w cenie regularnej.
Przykładowo w akcji “Kup 2 koszule, a drugą, tańszą kupisz 30% taniej” chcąc kupić 2 koszule za 150 zł i za 100 zł, po zastosowaniu rabatu nowa cena za koszule wynosi 150 zł i 70 zł. Chcąc zwrócić pierwszy produkt za 150 zł, klient rezygnuje z udziału w akcji promocyjnej i cena zwrotu zostanie pomniejszona o kwotę rabatu drugiego produktu, czyli zwrot wyniesie 120 zł.

 

Wymiana

Wymiana na inny rozmiar
Wymiana jest możliwa tylko w przypadku wymiany na ten sam produkt w innym rozmiarze lub o tym samym kodzie produktu. Jeśli jesteś zainteresowany wymianą, sprawdź czy dany rozmiar lub wzór jest dostępny w sklepie - w prawym górnym rogu strony w pole "Czego szukasz?" wpisz kod produktu z zamówienia. Jeśli rozmiar jest dostępny lub masz pytania, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta w celu ustalenia szczegółów wymiany:

       (+48) 801 003 309            info@willsoor.pl

Wymiana na inny produkt
W przypadku chęci wymiany na zupełnie inny produkt, należy zwrócić zamówiony towar według instrukcji zamieszczonej wyżej i złożyć ponowne zamówienie. Przypominamy, że koszt przesyłki zwrotnej pokrywa sklep, a zwrotu pieniędzy dokonujemy w przeciągu 14 dni (w praktyce ok. 7 dni).

 

Reklamacje

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym Willsoor przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje całkowity zwrot zapłaconej kwoty.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o skorzystanie z procedury zwrotu. W formularzu zwrotu należy opisać na czym uszkodzenie polega. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.

 

Odbierz rabat -10% na pierwsze zakupy - zapisz się na newsletter